donderdag 1 april 2010

voorpret Paaspop 2010 - deel 2

Sliek's excelbrouwsel:

PAASPOP 2010
Wie?Ohdie!- zaterdag- zondag- slapen
Toon- ja- ja- ja
Judith- ?- ?- ja
Rob- ja- ja- ja
Mir- ?- ?- nee
Marc J.- ja- ja- ja
Karin- ?- ?- ?
Jeroen & Larissa- ja- ja- nee
Marieke & Gerwin- ja- nee- ?
Leon & Margot- ja- nee- ja
Leon E.- ja- ja- ja
Frans- nee- ja- nee
Dennis - ja- ja- ja
Sliek- ja- ja- ja
Guido- ja- ja- ja
Gertjan B.- ja- ja- ja
Ruud & Syl- ja- ja- nee
Koen & Syl- ?- ?- ?
Antal - nee- ja- nee
Mark & Jaqueline -ja- ja- nee
Paul E. - ja- ja- ja
vrieden Paul 3 x -ja- ja- ja

Opmerkingen:
Leon E: heeft Toon ook een DJ set?!
Rob: hoe laat vertrekken we zaterdag?
Paul: ik heb tussen de 1 en 4 vrienden, mogen die ook blijven slapen???
Antal: ik bak mijn eigen eitjes wel op zondag…
Dennis: Toon kun je de zolder effe vegen, er zit nog stof op mijn slaapzak van vorig jaar!
Frans: ik ga met de Heidense bustour mee….
Allen: zaterdagochtend Leon bellen zodat hij zijn kaart niet (weer) vergeet!!!
Rob: hoe laat vertrekken we zaterdag?
Allen: noem ons ginne vetnek!

ps. nog een reden voor een fatsoenlijke rokobamasite: dit blogspot cq blogger-gebeuren kan niks met tabellen uit excel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten